donderdag 4 maart 2010

zakken jochie

Vanmiddag had ik weer een afspraak bij de verloskundige.
Het was weer even meten en wegen.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 11 kilo aangekomen..hoe is het toch mogelijk?
Op zich netjes en binnen de normen.
Verder word er verwacht dat het mannetje zo rond de 7 pond zal zijn bij zijn geboorte...ben benieuwd of dat klopt....

Het minder fijne nieuws vond ik dat hij nog steeds niet geheel ingedaald is.
Hij blijft hangen op mijn bekken en zakt niet goed naar beneden.
Op advies van mijn verloskundige moet ik proberen mijn bekken meer te kantelen...ik heb namelijk nog al een holle rug waardoor hij niet goed indaald.
Maar dat kan allemaal nog gebeuren dus we wachten het wel af.
Dit is wel de reden dat hij nog steeds tegen mijn maag aan drukt en vrij hoog in mijn buik ligt.
Aangezien hij natuurlijk wel blijft groeien geeft dat opnieuw problemen met mijn maag en met eten....

Dus misschien een idee om zo af en toe aan de trap te gaan hangen of aan een tak van een boom zoals de moeder van Sidharta...(budha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten