donderdag 25 maart 2010

nog meer kattenleed deel 2

Nog meer GRRRRRR.......
Kinderwagen gisteren van ellende in de keuken gezet...helemaal hermetisch(dacht ik)afgesloten en katproof gemaakt!!!

Vannacht de wagen in de gang gezet(past precies)..alleen als mike er s'ochtends uitmoet kan hij hem daar niet terugzetten want dan krijgt hij de tussendeur niet meer dicht want dan moet hij over die hele kar hangen en dat gaat niet.
Nou die paar uurtjes dan maar weer in de keuken.
Kom ik mijn bed uit...zie ik dat mijn hermetisch afgesloten,katproof wagen compleet overhoop gehaald is....ja hoor kat weer in de wagen.
ze heeft het nu ontdekt en neemt geen genoegen meer met een ander plekje.

Van ellende heb ik de bak eraf gehaald en in de gang gezet en vervolgens de kar opgevouwen en in de keuken tegen de muur geparkeerd.
Ik ben ten einde raad!!!Wat als die kleine er straks is....deze kat is zo brutaal(en absoluut niet bang voor vreemde dingen of mensen(word niet afgeschrikt door trucjes als folie of knappende balonnen)...ik zie gewoon dat ze er straks bij gaat liggen....Ik moet er toch niet aan denken.

Als ze hier mee gaat beginnen dan helaas....dan gaat ze eruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten