maandag 1 maart 2010

Boze mama

Wat ben ik pissig vandaag zeg!
27 december hebben we een kinderwagen besteld bij een grote winkel die Gardo heet(zal meteen effe reclame maken)
het was een kinderwagen waar we een maxi cosi bijkregen.Levertijd 6 tot 8 weken.
Nou dat is prima op tijd toch?
na 8 weken hadden we nog steeds geen bericht gehad dus dachten we"effe bellen"...
de kinderwagen was binnen maar de maxi cosi nog niet.....Ze hadden er zoveel van verkocht dat ze niet op voorraad waren bij de leverancier en dus moesten wachten op een nieuwe lading.

Er zou een fax gestuurd worden naar andere locaties..misschien hadden ze ze daar wel staan.
Ik zou van ze horen....Niks dus!

Nu weer een week later nog niks gehoord.
Dus laat ik mike effe bellen.
Nou werd er gezegt dat we er op moesten rekenen dat hij tussen 6 en 21 maart binnen kon komen!!!
21MAART?????Ik ben 23 Maart uitgerekend!!!

Deze mvr zei tegen Mike dat ze dat vorige weer ook al tegen mij gezegt had!!!
WAT????Ik dacht het dus echt niet he?
Je denkt toch zeker niet dat ik daar dan mee akkoort had gegaan??
Nou konden we een vervangende maxi cosi komen halen en deze vervolgens weer konden inruilen wanneer die van ons binnen was.....WAT??
Dus ik mag nu 2x op en neer rijden naar velserbroek omdat zij hun afspraak niet na kunnen komen???
En waarom is me dat vorige week dan niet aangeboden???Ze vroeg me nota bene nog wanneer ik uitgerekend was....

Ik ben zoooo pissig want ik vind gewoon dat wanneer je je niet kunt houden aan de levertijd dat je dan effe moet belllen om dat door te geven.
Op deze manier kan iemand nog van de verkoop afzien en een andere oplossing zoeken.
En dan ook nog liegen over het feit dat ze mij al verteld had dat die 6 tot 8 weken ,10 tot 12 weken zouden worden!

Ondertussen ontvang in steeds folders van gardo in mijn brievenbus met diezelfde aanbieding erin....Daar zakt mijn broek van af hoor!
En maar blijven verkopen terwijl je je huidige klanten geeneens tevreden kunt houden.

Zaterdag gaan we maar even langs(heb inmiddels ook al een boze mail gestuurd)om verder verhaal te halen.

Voor iedereen die dus zwanger is of kleine kindjes heeft en van plan was bij deze winkel langs te gaan.....Niet doen dus!
Heb namelijk ook al eerdere slechte ervaringen met internet aankopen bij dezelfde winkel...


GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten