dinsdag 16 maart 2010

nog 7 dagen

Nog 7 dagen te gaan...officieel dan he?
Mike zegt dat ie morgen komt,dit heeft ie al afgesproken met hem hahaha...

Zou een mooie dag zijn..zonnetje gaat schijnen,temperatuur gaat wat omhoog.
Slim besluit dus.

Zelf begin ik zo langzamerhand te denken dat ie gewoon blijft zitten....voor altijd.
Nou gelukkig is dat geen optie maar ik denk dat ie wel lekker zit zo.
Nog steeds heb ik het idee dat ie niet wil indalen want meneertje wil lekker blijven boxen en als ie vast zit dan kan ie niet meer zo lekker bewegen.

Gisteren was yoga dag maar toe ik in de AH was kreeg ik zo'n last van harde buiken dat ik maar besloot thuis te blijven op de bank.

We blijven wachten...samen met alle vrienden en familie.....

1 opmerking:

  1. spannend he die laatste weken. Maar geloof me of niet hij komt er echt uit. Doe het rustig aan en geniet nog even van je buik
    Knuf Kitty

    BeantwoordenVerwijderen