zondag 14 maart 2010

onze wagen

Gisteren eindelijk de juiste kinderwagen opgehaald..in de juiste kleur.
Eenmaal thuis alles effe uitproberen natuurlijk..nog een heel gedoe voor dat je alles onder de knie hebt.

Wie bij mijn thuis is geweest weet hoe klein en smal mijn halletje is en je zult het waarschijnlijk wel raden.....Hij past niet door mijn hal...
Er staat namelijk een kast om de gasmeter heen gebouwd en mijn wielen passen daar niet langs.
Dit houd in dat ik eerst die hele wagen uit elkaar moet halen voordat ik mijn huis in kan.
GRRRRRRRRRR

Nou moet er een stuk uit mijn kast gezaagd worden zodat mijn wielen daar onderdoor kunnen en ik gewoon met hele wagen mijn huis in en uit kan.

Ach ja zo langzamerhand is toch mijn halve huis al verbouwd om aanpassingen te maken,dit kan er ook nog wel bij hoor.

We hebben ook nog wel wat positiefs te melden...hij past wel in de auto!!!Niet gemakkelijk maar het kan dus we hoeven in ieder geval nog geen andere auto aan te schaffen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten