donderdag 25 maart 2010

plan de campagne verloskundige

Vanmiddag bij de verloskundige geweest....
Zie hier plan de campagne:

Morgen moet ik de gyn in het spaarne ziekenhuis bellen voor een consult.
Dit consult moet maandag of dinsdag plaatsvinden en daar zullen ze een echo maken,kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb etc...
verder gaan ze waarschijnlijk gelijk strippen en sturen ze me weer naar huis.(misschien met al meteen een afspraak om in te leiden mocht er niks gebeuren)
Als er nog niet gelijk een afspraak gemaakt word om in te leiden bij geen resultaat dan word ik mocht er niks gebeuren 5 dagen later opnieuw gestript(nu wel thuis) maar nu door mijn eigen verloskundige.
Dat zou dan de donderdag voor goede vrijdag worden..
Dan heb ik in principe tot 5 april 12:00 uur de tijd om nog onder begeleiding van de verloskundige te bevallen...zoniet dan word ik overgedragen aan de gyn in het ziekenhuis want dan ben ik officieel overtijd met 42 weken.

Bij het onderzoek van de verloskundige ondekte ze dat meneertje zich inderdaad van links naar rechts weer omgedraaid had(dat was die volksverhuizing van afgelopen week)
Gelukkig nog wel met zijn hoofd naar beneden maar natuurlijk nog steeds niet ingedaald!
verder voelde ze dat het toch wel erg krap begon te worden en dat het inderdaad wel tijd is voor hem om te komen.
Ze vond het dan ook zeker een goed plan om meteen begin van volgende week dat consult te plannen bij de gyn.
Verder is hij nog lekker bewegelijk maar moet ik dat wel in de gaten houden...mocht ie nou stiller worden moet ik meteen aan de bel trekken.

Tot zover dit hele lange en ingewikkelde verhaal,maar ik ben er wel weer effe klaar mee!!
Ik duim dat ie gewoon dit weekend uit zichzelf komt......

1 opmerking: