dinsdag 23 maart 2010

volksverhuizing

Jeetje wat een nacht zeg.
Nee de weeën bleven uit maar het mannetje had een volksverhuizing daarbinnen leek wel.
Ik had even het gevoel dat ie dacht"he,misschien vind mama het toch wel leuk om eerst mijn billen te zien in plaats van mijn hoofd"
Alle kanten op draaide hij daarbinnen...onder mijn navel schoven ellebogen en knieën voorbij.
Maar er is geen ruimte meer voor meneertje!!!!
Ik heb er raar van geslapen en er vaak van wakker gelegen.
effe dacht ik"nou misschien wil ie eruit en is dit het"...maar nee..meneertje had na een halve nacht zijn draai weer gevonden en viel lekker in slaap en uiteindelijk ik ook.

Vandaag is eigenlijk dé dag maar ik denk niet dat ie zijn kalender bij de hand heeft..hahahaha.....
We zullen zien,we zullen zien!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten