zondag 7 maart 2010

kinderwagen perikelen

Gisteren gingen we de wagen ophalen.
Een mooie beige wagen en en vervangende maxi cosi.
eenmaal in de winkel aangekomen had ik me al voorgenomen niet meer in discussie te gaan over de vertraagde maxi cosi aangezien we dit al netjes over de mail hadden opgelost.
Ik vraag om mijn bestelling en de goede man rijd mijn wagen voor........
maar waar is mijn beige wagen nu?Deze is zwart.......
Meneer dit is niet de juiste kleur!!!

OOhh...nou dan ga ik even kijken in het magazijn....
Tot mijn grote verbazing zat wel mijn maxi cosi erbij....de juiste die ik besteld had en waar zoveel gezeur om geweest was.....

Nou we hebben hem alleen nog in de showroom staan......ja die moet ik dus niet....
Die is al duizend keer in en uitgeklapt en daar hebben al duizenden vingers aan gezeten,

Nou dan zal ik maandag even naar de centrale magazijn bellen en dan hoort u wanneer u hem op kunt halen.
Nou geweldig weer!
Meteen bood deze vriendelijke meneer een korting van 10% aan op de gehele aankoopprijs.
Nou ja dat verzacht de pijn dan wel weer enigszins.

Dus we gingen nu naar huis...wel met onze maxi cosi maar zonder onze wagen!
Nou maar hopen dat deze volgende week aanwezig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten