vrijdag 19 maart 2010

Trots op mijn mannetje

Ik ben trots!

Trots op mijn mannetje...nee niet dat kleine mannetje maar mijn grote mannetje.....
Mijn grote mannetje heeft zojuist een gesprek gehad op zijn werk waarin hij wilde aangeven dat hij vind dat hij meer waard is dan het salaris dat hij nu krijgt(wat niet verkeerd is hoor)
Hij neemt steeds meer verantwoordelijkheden en daar word gretig gebruik van gemaakt bij TCL.
Daar staat een beloning tegenover vond hij...en gelijk heeft ie toch?

Een gesprek verder is hij nu 1ste monteur(was gewoon monteur)en verdient 140 euri's bruto per maand extra.Toch fijn toch?
Dus ik ben super trots op papa to be dat hij nu al zo'n goed voorbeeld geeft aan zijn zoon.
Weet wat je waard bent en wees niet bang om er een beloning voor te vragen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten