donderdag 18 maart 2010

vandaag 39 weken en 2 dagen

Zucht...Mike had geen gelijk.
Had ik ook niet verwacht hoor...veels te optimistisch.

Vanmiddag wederom naar de verloskundige en dan maar weer kijken of het manneke ingedaald is.
Durf er zelf niks meer over te zeggen.
De ene keer denk ik dat ie gezakt is en het andere moment heb ik het gevoel dat ie zowat in mijn keel zit.....

Gisteren bij de fysio geweest....voorzichtig spiekt ze de wachtkamer in...ja ze zijn er nog...
Elke week is nu een afspraak onder voorbehoud.
Nou,tot volgende week dan maar weer!

Vanmiddag effe naar het winkelcentrum met mijn mama.
effe nog wat dingetjes halen en van het zonnetje genieten dat nu lekker schijnt.
Is weer eens wat anders dan die 4 muren.

dan is er weer bijna een dag voorbij.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten