zondag 28 maart 2010

en?

Ik dacht..zal maar effe wat schrijven want anders denkt iedereen dat ik ergens anders mee bezig ben...zoals hummmmmm......bevallen ofzo..??
Maar nee helaas...het is nu zondag,40 weken en 5 dagen en dit mannetje zit nog heerlijk warm in zijn hot tub.
Volgens Mike zijn moeder was mike ook laat,die hebben ze uiteindelijk met 42 weken gehaald....Luie papa!

Verder merk ik aan mijn lichaam dat ik zoooo moe ben..ik kan de hele dag wel slapen dus dat doe ik dan maar ook.
Ik heb niks anders te doen en hopelijk spaar ik zo al mijn energie om die klus te klaren.

Morgen naar het ziekenhuis,ben benieuwd wat ze daar zeggen.
Als alles maar goed is met die kleine en hij niet al te veel ruimte gebrek heeft,dan komen we die laatste week ook nog wel door als het moet.

2 opmerkingen:

  1. spannend hoor ik had al de hoop,... na een paar dagen geen post haha, helaas nog even gedult! Succes vandaag bij je afspraak
    groetjes jose
    en we blijven gewoon in blijde verwachting ;)

    BeantwoordenVerwijderen