donderdag 18 maart 2010

helaas pindakaas

Vanmiddag weer bij de verloskundige geweest en....nee niet ingedaald.
Volgens mij gaat het ook niet meer gebeuren voordat alles op gang komt.
Wat ze trouwens wel zeer snel verwacht.
aan mijn buik te voelen en aan de gegevens van de echo van vorige week te zien is meneertje er wel klaar voor.

Nou dat zal mij benieuwen dan....en dan maar hopen dat ie wel zakt.
Hopelijk breken mijn vliezen niet eerst want dat betekend dat ik tot dat meneertje wel indaalt dus liggend mijn weeën moet gaan opvangen.
Niks onder de douche staan,rondlopen,hangen,leunen etc...,maar liggen!Niet echt fijn als het 20 uren duurt...

Dus nu maar hopen dat het gewoon met weeën begint en dat deze hem uiteindelijk de juiste richting op sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten