vrijdag 5 maart 2010

morgen de wagen ophalen

Morgen gaan we de kinderwagen ophalen en onze vervangende maxi cosi.
Uiteindelijk kreeg ik response van Gardo dat zij t.z.t deze maxi cosi zelf komen omruilen voor die van ons.
Dit leek mij een prima deal aangezien ik het niet nodig vind om 2xop en neer te rijden voor een afspraak die zij niet na kunnen komen.

Nu word het nog spannend of al deze dingen in onze auto passen....ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Zo groot is ie namelijk niet...??!

We zullen het wel zien.
Verder wordt het weer spannend om te zien hoe onze katten reageren op dit nieuwe mandje op wielen...
de box is nog steeds interessant.
Ook het idee om hem vol te leggen met ballonnen werkt niet.
Nee mijn katten vinden dit alleen maar leuk...zelfs als ze knappen.
Het wordt dan nog spannend om te zien hoe ze straks reageren wanneer er een klein bewegend wezentje in ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten