dinsdag 23 maart 2010

kattenleed

GRRRRRR....Zooooooo boos vanmorgen!!!

I.v.m ruimte gebrek staat onze kinderwagen in de hoek van de woonkamer.
Onze katten zijn zo langzamerhand uitgekeken op de box en hebben zich nu gericht op deze wagen.
Met kleedjes en doeken heb ik elk gat proberen te dichten zodat ze er in ieder geval niet in gaan liggen en had zo'n regenhoes besteld om hem in zijn geheel af te dekken.
Deze was gisteren binnengekomen maar natuurlijk zat er zo'n achterlijk gat in(kijkgat)en tja daar klimmen mijn katten doorheen.
Dus ik er een doek achter hangen om ook dat gat te dichten.
Kom ik verdomme beneden vanmorgen en denk eerst"he er ligt geen kat op de wagen..?"
Nee niet erop nee.....wel erin!
Op één of andere manier toch door dat gat gekropen en heerlijk in de wagen gaan liggen.
Kan ik wéér al het beddengoed in de was gooien omdat het onder het haar zit!(en allerlei verdachte vlekken)

Ik was ZÓÓÓÓ boos dat ik die kat een halve meter door het huis gegooid heb(ze leeft nog hoor!!)
Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet..wanhopig word ik er van.......
Dit kan echt niet hoor en als die kleine er is(als die ooit nog besluit te komen..)dan kan ik dit echt niet hebben!
Dan gooi ik ze echt de straat op!!!!

1 opmerking:

  1. Balen is dat. Zo blijf je wel bezig. Helaas heb ik geen goede tip voor je!

    BeantwoordenVerwijderen