maandag 8 maart 2010

schoolmeisje

Gisteravond zwangerschapsyoga.
We zijn nog maar met zijn drietjes.
Ik ben van deze groep de eerste die uitgerekend is.De rest in April.
Tijdens het praten vooraf vertellen ze beiden dat hun kleine al volledig ingedaald is.
Hummm zeg ik dan...die van mij niet....Mijn yoga lerares kijkt me verbaast aan alsof ze water ziet branden.
Ik vertel haar dat ik een holle rug heb en dat daarom het mannetje wat moeilijk het laatste stukje wil zakken.
Haar ogen veranderen ineens in die van een boze lerares,alsof ik mijn huiswerk niet gedaan heb.
Ze begint me op haar wijze de les te lezen.....
Ja,maar....dit is altijd mijn houding geweest en dat verander je niet zomaar..ik doe echt mijn best hoor!!!
Daarnaast heb ik gewoon een beetje gekke bekken en dit is daardoor een voorkeurs houding.

De gehele les leek wel aan mij en mijn houding besteed.
Begrijp me niet verkeerd hoor want het is een leuke vrouw maar gisteren avond ging ze me irriteren.
Toen ze er later in de les een complimentje uit gooide wederom gericht op mijn houding(niks maar goed bedoeld)...gooide ik er lachend een "godsamme" uit...)
Blijf je op me letten???

Ja ik baalde...
Voelde me net weer een schoolmeisje die niet goed mee kon komen in de les terwijl derest alles snapt.
Maar ergens heeft ze gelijk,ze geeft me veel handsvaten mee en misschien moet ik thuis wat meer oefenen....
Ik moet gewoon mijn huiswerk doen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten