zondag 21 maart 2010

Heerlijk zonnetje

Wat een heerlijke dag vandaag.
De zon schijnt vol op hier in de bollenstreek en we hebben net nog even in het zonnetje gezeten met een patatje op schoot.(ja ja goed gelezen,een patatje!!)
Mannetje is nog steeds aan het rommelen daarbinnen,Heb net nog een lenteliedje voor hem gezongen(he gij ploempje slaapt gij nog?...kom is uit je knopje ontwaak nou toch....)
Of het geholpen heeft?ik betwijfel het...hahaha..

Op het moment nog geen teken van een aankomende bevalling...maar ja t kan zomaar ineens beginnen natuurlijk.
Dit zonnetje heb ik nog lekker meegepikt en mijn vliezen zijn nog in takt gebleven (grootste angst als ik weg van huis ben)

Vanmorgen vond ik een rommeltje in mijn splinternieuwe kinderwagen.
Deze staat in de huiskamer aangezien ik hem nergens anders kwijt kan.
één van mijn lieve katjes had lekker een nestje gemaakt in de bolide...GRRRRR
Overal haar natuurlijk....Dus alles kan weer in de was.
Nu maar een regenhoes besteld die er standaard omheen moet om zo te voorkomen dat ze erin gaan kruipen.
Wat moet je toch met die monsters????
Nu is de box niet meer leuk,maar is het de kinderwagen...

Voor derest geen groot nieuws te delen,Geen leuke verhalen meer want ik maak niet zoveel meer mee hier binnen.
Hopelijks snel fanstastisch nieuws te delen...Eerst die bevalling achter de rug hebben.

1 opmerking:

  1. stiekem kijk ik elke dag even of je al nieuws hebt. Doe het lekker rustig aan en saaie verhalen wil ik ook best lezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen