maandag 10 mei 2010

weekend







We kregen zaterdagmiddag ons puckababy zakje binnen voor Nathan.
Wat is puckababy???
Puckababy is een slaapzakje/inbakerzakje.
Voor kindjes die moeilijk in slaap komen en veel met hun armpjes en beentje zwaaien en zich op die manier wakker houden.
Nou moet ik zeggen dat het geen wondermiddel is,maar wel een goed hulpmiddel.
Het heeft me gisteren alsnog een uur gekost hem in zijn eigen bedje in slaap te krijgen(voor half 11),maar uiteindelijk is het gelukt.
Hij heeft even geprutteld,mama heeft hem tussendoor getroost en is weer weg gegaan en eindelijk hoorde we hem in slaap vallen.
Dit is de 2de dag dat hij om half 9 is gaan slapen(best laat maar voor hem vroeg hahaha..)

Zondag was het moederdag en ik kreeg ik van papa een ontbijt op bed.
Samen met ons wormpje hebben we gezellig gegeten(het wormpje natuurlijk geen danarol he?)
Ik kreeg van papa een prachtige hanger voor aan een ketting die ik gehad had na mijn bevalling.
Natuurlijk kreeg ik dit van papa en niet van Nathan...van Nathan kreeg ik een volle luier en een tongzoen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten