zondag 9 mei 2010

op zoek naar melk


Mijn echtgenoot denkt soms dat ik mijn melk bij de albert heijn koop.
Natuurlijk is het goedbedoeld om mij niet uit mijn slaap te halen in de middag wanneer Nathan weer eens op zijn vuistje sabbeld.(nadat hij net gegeten heeft)
Melk geven is dan een vreedzamere oplossing dan hem op een andere wijze te troosten of stil te houden.
Papa is niet vaak alleen met zoonlief en hoort hem liever niet huilen en zoekt naar melk.
Mama moet dit kolven en dat gaat niet allemaal vanzelf.
Je zet geen kraan open en wat lieve Nathan in 2 minuutjes wegklokt.

Waar papa niet altijd bij stilstaat is dat wanneer je hem nu wat gekolte melk geeft,mama intussen weer bijna gaat overlopen en vervolgens als Betha waar aan de pomp mag om een "Melks-nood"ramp te voorkomen.
Maar wanneer mama dan gekolft heeft nadat ze wakker word dan zit mama weer met weinig wanneer Nathan echt honger krijgt..want dat zoethoudertje van 50cc is natuurlijk alleen maar een tussendoortje.
Zo blijf je achter de feiten aanlopen.

Ja papa je hebt er geen kaas van gegeten hoor(kan je ook van melk maken)...moederkaas..hahaha...is weer eens wat anders dan komijnenkaas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten