vrijdag 7 mei 2010

klein vampiertje



Soms vraag ik me af of ik soms rare melk aanmaak ofzo....teveel cafëine?speed misschien??....
Ik heb nog nooit een baby van 5 weken gezien die zolang achter elkaar wakker kan blijven...
Aan het einde van de dag zijn die oogjes wagenwijd open en gaat dat hoofdje als een bezetene heen en weer op zoek naar één van mijn borsten...
Alsof hij bezeten is...Een soort van mini vampier op zoek naar een nek om in te bijten.
Af en toe gaan die oogjes dicht want hij is moe..maar dan hoort hij weer wat en hup wakker..hij wilt niks missen lijkt wel.
Teveel geprikkeld door zijn omgeving,maar slapen in zijn bedje terwijl het nog licht is...neeeee dat willen we niet hoor.

Vanaf 1 uur s 'middags tot half 10 in de avond wakker!!!
Ik lees in de boekjes dat baby's veel slapen de eerste weken en soms een uurtje wakker zijn...huhh??Die van ons is veel wakker en slaapt met een beetje geluk een uurtje....

maandag moeten we naar het consultatiebureau.
Zal het toch maar even melden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten