dinsdag 11 mei 2010

gezellig in bed

Vandaag moet ik voor nacontrole naar het ziekenhuis.
Om half 5 werden we wakker,Mike verschoond Nathan en ik voed hem.
We liggen daarna gezellig met zijn drietjes in bed.
Mike moet zo naar zijn werk...
Iets te gezellig denk ik want wanneer ik kleine Nate weer in zijn eigen bedje leg blijft ie wakker.
Hij prutteld en murmeld en wil eigenlijk helemaal niet meer slapen.
Het was toch veels te gezellig zo samen in bed?

Toch ga ik naar beneden,drink een kop koffie en eet een broodje.
Nathan blijf pruttelen door de babyfoon.
Ik ga me douchen en zorg vast dat alles klaar staat voor ons uitje naar het ziekenhuis.Mijn moeder komt ons rond een uurtje of 9 halen.
Nog genoeg tijd maar toch wel fijn als alles vast klaar is incl.mezelf.

Wat een klein boefje is het toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten