dinsdag 4 mei 2010

gewoon een fijne dag

Mijn mannetje heeft vandaag goed geslapen overdag(voor zijn doen dan he?)En dan ben ik trots!!
Gewoon uit zichzelf zonder hem eerst in slaap te wiegen.
Dan weet ik weer dat hij het heus wel kan en dat wanneer hij zijn dag niet heeft dat het gewoon een "slechte dag"is.

Vandaag Nathan onder zijn nieuwe babygym gelegd.
Deze babygym is in vorm van tijgetje en zijn staart vormt de boog.
Van mijn nicht gehad op onze babyshower.
Hij lag er onder en merkte al snel dat als hij zijn handjes tegen de prulletjes botst(nog zo lekker ongecontroleerd)dat er wat gebeurd.....En dat was een mooi moment voor een paar lachjes...

Leuk hoor al die kleine veranderingen iedere dag weer...

Vanmiddag is oma nog effe langs geweest voor een kop thee.
Even naar haar kleinzoon kijken...trotse oma!
Helaas voor oma maar stiekem gelukkig voor mij en Nathan sliep hij al die tijd dat ze er was.
Misschien morgen een nieuwe kans op een knuffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten