vrijdag 14 mei 2010

hongerlapje loves boobies


Mijn kleine man is druk bezig met groeien en mama's melkfabriek kan het bijna niet bijbenen.
Vanmiddag had hij honger...HONGER!!!!!en mama's fabriek was toch echt leeg.....
nog effe nagekolft om te kijken of de fabriek echt leeggedronken was en ja....OP=OP.

Maar mijn kleine,grote man had nog steeds HONGER!!!!En moest huilen en zocht haastig en gulzig met zijn mondje en tongetje naar BOOBIES!
Maar mama's boobies keken zielig naar de grond,leeg en uitgeput.
Maar mijn kleine,grote man moest huilen..zijn pruil lipje trillend,zijn tandloze mondje open..traantjes biggelen over zijn rode wangetjes.
Mama voelt zich hulpeloos..machteloos en traantjes biggelen over mama's wangetjes want de bar is dicht en ik kan hem niet openen want de voorraad moet eerst aangevuld worden en dat gaat nou eenmaal niet 1,2,3....de leverancier is net vertrokken.

noemen ze dit nou regel dagen?De dagen dat mijn voorraadje weer opgekrikt moet worden?
Maar volgens mij heeft mijn kleine,grote man iedere week wel zo'n dag......
Maar ja hij weegt nu met 6 weken wat ik met 4 maanden woog...........
Er moet nog een hoop geregeld worden de komende dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten