woensdag 5 mei 2010

een onvergetelijke reis

Toen ik dit exemplaar kreeg zat er geen gebruiksaanwijzing bij...Hij was geeneens mooi verpakt en er zat geen glimmende blauwe strik omheen.
Wat Ik me gisterenavond ook nog eens besefte is dat er geen garantie bewijsje bij zit.....
Wat nou als ie stuk is of hij doet het niet goed???
Na wat zo'n fijne dag geweest was eindigde in een tranendal!!

Nadat Nathan om half 4 wakker werd heeft hij niet meer geslapen en we zagen hem vermoeider en vermoeider worden....
Met als gevolg dat hij ontroostbaar overstuur raakte.
Het enige dat hem troostte was mijn borst.maar na 4 uur leeggezogen te worden was mama er klaar mee.Papa was raaktte lichtelijk in paniek(mama deed alsof ze het onder controle had..iemand moest toch rustig blijven)
Uiteindelijk viel het mannetje in slaap dankzij het zitten wiegen in een donkere kamer met een kraamcadeautje waarvan een lichtje langzaam aan en uit gaat.
Eenmaal in bed gelegd werd hij weer wakker en begon weer opnieuw.....
Na nog een borst gegeven te hebben is hij eindelijk tot 02:00 uur in slaap gevallen en ging de rest van de nacht zoals altijd...terug in het ritme.

Hummm dit was een nieuwe,onbekende ontwikkeling want tot nu toe waren we toch wel gezegend met een rustig bijna voorspelbaar kindje....
Voor het eerst gebruik ik make up om mijn wallen te verbergen,
Voor het eerst drink ik 9 van de 10 keer mijn koffie koud....eet ik mijn eten lauw en kijk ik nog maar de helft van mijn lieveling serie op tv.....

Als ik in de ochtend vermoeid opsta kijk ik naar mijn ventje en voel ik me trots,verliefd en blij dat hij in mijn leven is.
Ik geef toe dat het zwaar is en dat niks je kan voorbereiden op dit andere leventje(een beetje zoals een reis door India)
Het kan geweldig zijn en ineens als je denkt dat je dag niet meer stuk kan gebeurd er weer iets dat je illusie doet verdwijnen....
Maar wat ik wel weet is dat ik mijn reis door India nooit zal vergeten en het een bijzondere ervaring was......Net als Nathan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten