dinsdag 25 mei 2010

wakker

Ben klaarwakker maar wel moe.
Het is bijna kwart voor 4 in de ochtend.Heb Nathan een uur geleden gevoed en verschoond maar kon niet meer in slaap komen.
Zat een beetje te denken over werk..ja,ja..werk.
Heb na mijn aanvraag om minder te gaan werken niks meer vernomen en moet zoiets dan niet in het contract veranderd worden?kwam ineens in me op....
Hebben ze mijn aanvraag wel ontvangen?
Is het nieuwe rooster er al en zoja ben ik meer uit de dag gehaald??
Mike heeft nog steeds niks van zijn werk gehoord betreft ouderschapsverlof waar we vragen over hadden...
Ik lijk wel gek maar dit zijn allemaal dingen die nu ineens door mijn hoofd spoken om kwart voor 4 in de ochtend.
morgen maar even mijn werk bellen om te informeren..dan slaap ik misschien wat beter morgen.

Gisterenavond had Nate weer zo'n huil moment.
Iets nieuws...dan moet hij zich letterlijk in slaap huilen..terwijl hij de hele dag prima geslapen had hoor.
Dan word hij zo zielig dat je hart breekt.
Verder gaat het geweldig met hem en geniet ik iedere dag van hem...
Hij begint zijn handjes te ontdekken en dingen even vast te grijpen.
Is mooi om die veranderingen te zien.met de dag iets nieuws.
Nog zo'n reden om niet te willen werken...ben veels te bang dat ik iets ga missen.

Inmiddels is hij pamper maat 2 ontgroeid en begint rompertje maat 62 te klein te worden....
Wat gaat dat snel zeg.
Mensen op straat schatten hem veelal een maand ouder dan hij werkelijk is.
Hopelijk komt er straks een beetje een rem op....ik blijf maar nieuw goed aanschaffen.
Lijkt me fijn als hij wat langer met kleding doet dan 3 weken hahaha....

Maar goed..ik ben een super trotse mama en hij is de liefde van mijn leven(naast papa natuurlijk).....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten