vrijdag 23 april 2010

wat een dag

Gisterenmiddag hadden we een fotoshoot met Nathan in haarlem.
Toen we met 34 weken zwangerschap zo'n mooie reportage hadden gehad bij less is more fotografie in haarlem besloten we na de geboorte terug te komen met nathan.

Nou wat een onderneming zeg....
Onze dapperheid werd geprezen om met zo'n klein ventje een fotoshoot te laten doen..en terecht.
Onderweg naar haarlem lag meneertje heerlijk te slapen in de auto en eenmaal aangekomen was ie knock out.
voor dat we weg gingen kreeg hij zijn eerste afgekolfte flesje melk(zo wist ik zeker dat ie genoeg gedronken had voordat we weg gingen..)en natuurlijk een schone luier.
de eerste foto's was met kleertjes aan...zo schattig slapend.
natuurlijk is het mooi om daarna in zijn nakie wat foto's te maken.
Nou was het daar lekker warm en had Annelies een lekker zacht rood kleed neergelegd.....waar nathan op kon liggen......

Wat te verwachten was is dat nathan dacht"lekker zacht aan mijn billen.....ik ga denk ik eens lekker poepen.."
Ach wat wil je ook met zo'n kleintje..dus wij hem verschonen.
Nou vind ie dat nooit zo leuk en er zit bij hem altijd een voeding vast aan het verschonen dus Nathan kreeg honger!(ondanks die 140cc melk uit de fles een uur daarvoor)
Dus janken!!!.......Niks meer mee te beginnen dus...Nathan wil ETEN!!!

Dus mama Nathan aan de borst gelegd,maar hij bleef maar verdrietig..Hij was het nu al een beetje zat maar we wilde natuurlijk nog wat mooie foto's maken..(vreselijke ouders he??)
Af en toe een speentje erin bleek te helpen.
Na Papa 3x onder geplast te hebben en uiteindelijk prachtig geposeerd te hebben toen ie eenmaal de smaak te pakken kreeg(+een paar mooie huil foto's)waren we 2 uur later klaar.

We waren echt kapot toen we thuis kwamen...en arme Nathan ook.
Die heeft de hele avond en nacht prima gepit.

Alleen papa en mama niet zo goed geslapen.
We dachten dat het wel handig zou zijn om in de nacht 1 borstvoeding te vervangen door een afgekolft flesje.Zijn we wat sneller klaar en kunnen we wat sneller weer gaan slapen...hahaha...nou niet dus.
Nathan slurpje het flesje binnen no time naar binnen en bleef honger houden.Zijn maagje kon het niet zo snel registreren en hij had HONGER!!!!
ook miste hij dat momentje met mama waarbij hij dan uiteindelijk op mijn borst in slaap valt....nu was ie klaar en klaar wakker.
Uiteindelijk sliep ie pas 1,5 uur later(en wij uiteindelijk ook)en ik voelde me vreselijk gemeen.
Alleen om het ons makkelijk te maken moest hij maar genoegen nemen met een rubberen speen i.p.v mama...
Ook ik vond het eigenlijk vreselijk en het voelde zo afstandelijk.(nooit gedacht dat ik zo pro borstvoeding hippie zou worden hahaha)
mama was ook niet blij..en Nathan kreeg uiteindelijk bij mama nog een toetje waarna hij eindelijk rustig in slaap viel.

Wat moeten we toch veel leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten