dinsdag 27 april 2010

vraag en aanbod


Dat hele vraag en aanbod verhaal is geen makkie.
Sommige dagen wil Nathan alleen maar bij me drinken en ik voel me dan net Berta 3.
Hij lijkt dan onverzadigbaar net als zijn papa dat kan zijn.

Ze zeggen dat het goed is om goed te luisteren naar de tekenen van je kindje dat hij wilt eten.
het draaien van zijn hoofdje,het sabbelen op zijn handjes,smakgeluidjes en soms ook huilen...
maar als je kindje dat soms de gehele dag doet en je niets anders meer doet dan zitten met een kind aan je borst dan ben je het wel eens een beetje zat.
Dan moet ik even heel diep zuchten en proberen de humor erin te zien.

het lastige is dat hij dan ook weinig slaapt en dan vervolgens oververmoeid raakt en niet meer kan slapen en juist dan alleen nog maar wilt eten.....Soms denk ik dat hij dan helemaal niet meer goed weet wat hij wilt.

Nathan groeit echt als kool en weegt nu al ruim 5 kilo....heeft mt 56 ,bijna 62 en mt 2 van luier.
Toch word er gezegd dat je niet teveel borstvoeding kunt geven.
Het is nou eenmaal vraag en aanbod......

Ben wel heel benieuwd wat ze 10 mei op het consultatie bureau zullen zeggen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten