woensdag 21 april 2010

te weinig uren in een dag

Sinds de geboorte van Nathan zitten er te weinig uren in een dag heb ik gemerkt...
Iedere ochtend denk ik laat ik eens gaan douchen en ontbijten en realiseer me dat het al bijna middag is.
Wat heb ik dan gedaan die hele ochtend....Nathan voeden,Nathan's krampjes wegwerken en Nathan verschonen...wassen,opruimen,stofzuigen en vooral nog eens wassen....
Dan weer Nathan voeden en o ja ik moest nog ontbijten.

Terwijl ik Nathan afsta aan Mike de officiele krampjes wegwerker...ga ik eindelijk ontbijten.
terwijl ik mijn brood klaar maak merk ik dat mijn borst nog half uit mijn shirt hangt...hahaha
Ze hangen er de laatste weken vaker uit dan erin.

Dan besluiten we nog effe weg te gaan...we pakken alles in en stoppen Nathan in de maxi-cosi.
We rijden effe naar Lisse waar we vervolgens wéér een pak kraamverband halen,wat extra sokbroekjes en slaappakjes halen...
We drinken een kopje koffie en thee,eten wat gebak en rijden vervolgens weer naar huis.
Nathan ligt rustig te pitten terwijl we dat alles doen.

Thuis aangekomen is het tijd om te verschonen en om te voeden...krampjes wegwerken en Nathan in bed leggen voor een dutje.
We zitten beneden met 1 oor luisterend naar de babyfoon.
Zo af en toe horen we wat gebrabbel en een paar schelle schreeuwgeluidjes...huilt ie nou?nee volgens mij niet.
Mike gaat effe spieken en Nathan kijkt naar zijn eigen hand,klaarwakker in zijn bedje...het lijkt wel of hij een gesprek je heeft met zijn handjes...slapen?nee daar heeft ie geen zin in.

Nu is het 15:00uur geweest en eigenlijk hebben we nog geen reet gedaan vandaag...toch geniet ik van deze dagen.....De dagen met onze kleine Nathan zijn heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten