zaterdag 17 april 2010

ETEN


Nathan ligt bij papa op schoot.
Vanaf een uurtje of 4 vanmiddag is meneertje al bezig met zijn honger te stillen.
Volgens mij zijn we op een zogenaamde regeldag beland.
Op een regeldag wil zo'n kindje alleen maar drinken omdat hij groeit en op die manier zorgt hij ervoor dat ik weer voldoende melk aanmaak.
Ik heb het idee dat ik al de hele middag en avond Klara ben en ik begin een beetje moe te worden.
Zo rond een uurtje of 9 begon ik eindelijk zelf aan mijn avondmaal die vervolgens voor de helft koud geworden was omdat ik met Nathan in draagzak als een soort kangaroo aan het rondlopen was door de huiskamer....(helpt goed,is meteen stil...jammer dat mijn huiskamer zo klein is)

Zo af en toe lukt het om het mannetje in slaap te krijgen,zo nu en dan met een speentje die hij eigenlijk niet wilt en steeds uitspuugd.
Wanneer ik hem dan in bed leg of op welke plek dan ook,is het brullen geblazen.
Hij realiseerd zich dan dat hij honger heeft en wilt weer eten!!!ETEN!!!OF ANDERS.........

Arm kind heeft walletjes onder zijn ogen want voeden is vermoeiend ook voor hem,maar ja..hij heeft HONGER!!!

Ik weet dat dit weer een fase is die wel weer over gaat(wanneer hij uitgegroeid is....over 18 jaar)

Morgen hebben papa en mama ook wallen onder hun ogen maar ja....over 18 jaar zijn we toch oud en lelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten