vrijdag 9 april 2010

Nathan update

Hoera weer een nacht redelijk geslapen.
na 2 brakke nachten was dat echt heerlijk!!!

Nathan heeft veel last van krampjes en daardoor komt ie moeilijk in slaap.Zoooo zielig!!!
Gisteren cinababy van vsm geprobeerd en misschien was het gewoon mazzel maar hij heeft goed geslapen.

Gisteren voor het eerst zonder kraamhulp.Ik mis haar wel omdat het zo gezellig was in huis maar aan de andere kant ben ik ook wel blij om "alleen"tijd te hebben met mijn ventje.
Het voelt helemaal goed.
Ik dacht dat ik het eng zou vinden die verantwoordelijkheid maar ik vind het helemaal geweldig en het voelt heel natuurlijk.

Wie had dat ooit gedacht??

Gisteren zijn we samen onder de douche geweest.Debby had me uitgelegd hoe ik dat het best kan doen als ik alleen ben en hij vond het heerlijk.
In de middag toen Michael thuis kwam zijn we effe een stukje de straat in gelopen.
heel gek zo voor het eerst achter de wagen.
Ik kwam niet verder dan halverwege de straat en ik was al kapot.
dat word langzaam opbouwen.
Het gaat goed met me maar dan merk je toch wel hoe zwaar je lichaam het te verduren heeft gehad.

Michael moet vandaag nog werken en dan is ie 2 weken vrij.Heerlijk met zijn drietjes genieten van het zonnetje en elkaar!

1 opmerking:

  1. zucht,......
    geniet er van beide! het is jullie gegunt!!!
    groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen