maandag 12 april 2010

mijn nieuwe titel


Nathan heeft last van krampjes....
Zoooo zielig.
Ik weet het,elke baby krijgt last van krampjes dus ik ben vast niet de eerste mama die zich daar druk om maakt.
Ik zie het al...ik word ook zo'n mama...
Ieder dingetje moet vast gelegd worden.
Ieder boertje,iedere vieze luier moet op de film.
ieder voetje of handje moet afgedrukt worden in gips....
Iedere foto ingeplakt....

Nooit gedacht dat ik zo zou worden,maar je ziet maar.

Ik maak me zorgen om ieder krampje,
Ik maak me druk om iedere roekeloze bestuurder op de weg terwijl mijn mannetje op de achterbank in zijn stoeltje zit.
Ik ruk zijn kop eraf als ie ons aanrijd!!!!

Leuk wat zo'n kleintje met je doet..Je wereld veranderd en je zult nooit meer dezelfde zijn.
Ik besef dat ik een nieuwe titel voor het leven heb gekregen...Mama!

1 opmerking: