zaterdag 17 april 2010

baby avontuur


Wat hebben we toch een lekker jochie.
De rust zelf...
Vandaag naar haarlem geweest met de trein en meneertje heeft weer heerlijk geslapen in de wagen.
We hebben effe een broodje gegeten bij fortuin op de grote markt en vervolgens weer teruggelopen.
Wat me opvalt nu met die bolide is dat het lang niet overal baby bestendig is.
Iets waar je anders eigenlijk nooit op let valt nu op.
Er zijn bijna geen restaurants te vinden waar je bijvoorbeeld je baby kunt verschonen....Verder zijn de restaurants vaak ook niet kinderwagen bestendig en moet je het halve restaurant verbouwen voordat je ergens kunt gaan zitten.
Lopen met zo'n wagen in een opgebroken straat in de stad....
Lopen bij ons in de straat op de dag de de vuilnis containers leeggehaald worden.....(door 1 straat lopen moeten we 5x oversteken omdat we er niet meer door kunnen.)
De lift bij het station waarvan de deuren niet open gaan en we vervolgen met de trap naar beneden moeten met de kinderwagen.....

Ik merk dat ik rustiger word met hem om me heen en dat de wereld om me heen alleen maar haast heeft.
Zelf had ik ook altijd haast....rennend door de winkelstraat met mijn boodschappentassen...
Onbewust van alle andere om me heen....

Nu loop ik met mijn kinderwagen rustig door de straat te struinen en vliegt iedereen langs me heen met hun boodschappentassen.

Eenmaal thuis gekomen van ons avontuur in haarlem,is Nathan nat...hij moet verschoond worden en heeft honger.Dikke natte tranen biggelen over zijn wangetjes..wat voel ik me een gemene mama....
Tot op zijn rug is ie vies..arme Nathan.....dus hup samen met papa onder de douche en gauw eten bij mama.....
De volgende keer maar goed voorbereiden en uitzoeken waar we Nate kunnen verschonen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten