vrijdag 27 augustus 2010

tevreden




Die kleine man ligt lekker te slapen.
het is nu 19:00 en de laatste tijd zit hij al driftig in zijn ogen te wrijven rond een uur of 5 dus hij lag er al rond half 6 in.
Na een uurtje was hij weer wakker want tja overdag word hij ook na een uurtje weer wakker en half 6 is wel erg vroeg.
Dus die kleine man in zijn pyama lekker beneden op schoot..gezellig met papa en mama kroelen.
Ik kan me herinneren toen ik zelf nog klein was dat ik soms niet kon slapen en dan ook in mijn pyama nog even beneden mocht zitten.
heerlijk vond ik dat..nog effe dat geroezemoes om me heen van tv en geklets.
Daarna sliep ik vaak prima.

Net die kleine man er weer in gelegd en weg was hij...moe en voldaan naar dromenland.

We hebben een heerlijk weekje gehad samen want ik hoefde niet te werken.
de laatste 3 dagen alleen maar thuis geweest want het weer was prut maar we hebben ons prima vermaakt zo saampies.

Vanavond weer werken(nachtdienst)..tja dan gaan we weer centjes verdienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten