zondag 15 augustus 2010

mannetje uit zijn hum..

Hij is vreselijk uit zijn hum de laatste tijd.
de hele dag wrijft hij in zijn oogjes en is duidelijk moe,maar slapen vind hij moeilijk.
Hij is moeilijk bezig te houden en is snel verveeld.
Hij is duidelijk bezig met een sprongetje in zijn ontwikkeling en weet zich geen raad met zichzelf.
papa en mama zijn moe.....zeg maar gerust uitgeput.

Gisteren hebben we voor hem een activiteiten bord gekocht met allerlei toeters en bellen en dat vind hij geweldig.
maar ja het is net zo'n een kermis geval met die geluidjes en lichtjes dat je er na 10 minuten dol van word en die arme jongen vervolgens met koorts achtige dromen in zijn bedje ligt..hahaha.
Het valt ook niet mee al die nieuwe indrukken die je op doet gedurende je eerste maanden van je leven.

Het enige dat hij nog wilt is gedragen worden en om zich heen kijken.
Woog hij geen 9,5 kilo dan had ik dat niet zo'n probleem gevonden,maar dit kost ons echt de rug.
aan het einde van de dag wanneer hij eindelijk slaapt vallen onze ogen dicht rond een uurtje of 8........
Ik vind het zwaar als hij zo ongelukkig is en zoveel huilt....niet alleen omdat ik er zo nu en dan ongeduldig van begin te worden maar vooral omdat ik niet meer weet hoe ik hem kan helpen.

Ik hoop alleen maar dat deze periode snel voorbij is en hij weer het vrolijke jongetje is zoals altijd.

1 opmerking:

  1. `Bij die kleintjes is alles een fase Bren! Echt het gaat wel weer over.

    BeantwoordenVerwijderen