dinsdag 10 augustus 2010

slapen...en niet slapen..

Gisterenochtend kwam ik uit mijn nachtdienst.
Mijn papa en mama hadden Nathan logeren en kwamen hem om 2 uur thuisbrengen.
Ze waren lekker naar Noordwijk geweest en hadden zich prima vermaakt.
Oma heeft Nathan een half banaantje gegeven in de loop van de ochtend en verder zijn melk dat ik achtergelaten heb.
Eenmaal thuis dacht ik ook maar eens te beginnen met groentehapjes...dus in de loop van de middag kreeg Nathan een half potje sperziboontjes....heerlijk vond hij dat.
nadat papa thuis kwam hebben we met zijn allen door de kamer gedanst en zijn papa en Nathan onder de douche geweest.
Effe tutten op bed met zijn drietjes,Nathan aan de borst en slapen maar.
Rond half 11 was hij nog niet wakker dus zijn we maar richting bed gegaan.
Toen we de kamer inkwamen werd hij toch wakker en kreeg zijn laatste fles pap.

de eerste 2 uren hebben ik naar het plafon gestaard....kon niet slapen door die nachtdiensten.
Ik balen natuurlijk want nathan zou rond 3 uur weer wakker worden voor zijn voeding....hierdoor kon ik helemaal niet meer slapen.
Om 3 uur ging ik even plassen en dacht dat hij nu wel ieder moment wakker kon worden....uiteindelijk viel ik in slaap en werd wakker van Mike's wekker om 10 over 5.
Hij slaapt nog!!!
Tot half 6 heeft hij uiteindelijk geslapen..joepie!!!!Voor de eerste keer doorgeslapen!

Misschien toch doordat hij nu ook wat groente heeft gegeten tussendoor dat hij meer verzadigd was...wat heerlijk(ookal heb ik er zelf nog niet van kunnen profiteren omdat ik een halve nacht wakker lag hahaha)

Mama is trots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten