donderdag 19 augustus 2010

Al 4,5 maand

vanmorgen moesten we naar het consultatiebureau.
hij kreeg voorlopig zijn laatste vaccinatie en mama werd weer uitgehoord...

deze keer was het de zuster van de oude stempel die vond dat het tijd werd dat Nathan eens ging doorslapen...."het is wel goed met hem" zei ze letterlijk.."hij is al 4,5 maand"...
Hahahahah al 4,5 maand...ja zeg wat denkt hij wel niet???

In principe heeft hij geen nachtvoeding meer nodig en afbouwen moet je oefenen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel merk dat hij het niet nodig heeft maar uit gewoonte wakker word om te eten....dus ergens ben ik het wel met haar eens dat het tijd word om eens te gaan oefenen met doorslapen.(stiekem zou mama dat ook wel fijn vinden)

Wat nog het mooiste was is dat ze me vertelde dat ik over 2 weken teruggebeld zou worden...
Waarom? vroeg ik allang vergeten wat er eerder gezegt was......"om te vragen hoe het gaat met slapen?"....Hahahaha lijkt het cb politie wel!!!
Eerst had je de borstvoedingspolitie....en nu het cb politie!!!!

Ja hoor je belt maar!!hahahaa doe vooral wat je niet laten kunt.

verder ging het prima met hem.Hij is nu 9 kilo en 69,2 cm lang.....groot maar de lijn stijgt gelukkig niet zo hard meer.

Dus Nathan "je bent nu al 4,5 maand dus kom op een beetje he?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten