woensdag 11 augustus 2010

routine

Onze kleine vent word groot.....
19 weken oud en bijna 10 kilootjes zwaar en ruim 70 centimetertjes lang....
Al een aantal dagen geniet hij dagelijks van een fruit en een groentehapje.
na goed oefenen gaat er nu meer in het mondje dan in het haar en hij vind het heerlijk.
na iedere hap moet het lepeltje opnieuw gevuld worden en dit duurt hem dan te lang.
Ongeduldig begint hij dan te brullen...ik zie hem nu al stampend voor me staan als hij zijn zin niet krijgt...humm dat beloofd wat.

Sinds eergisteren slaapt hij 7 uurtjes achter elkaar door en dat is een hele verademing voor papa en mama.
Mama moet eerst zelf nog leren doorslapen want ik kan me de tijd niet heugen dat ik een gewone nacht geslapen heb dus ik word automatisch wakker in de nacht.

Steeds meer krijgt ons leventje een routine en eindigt onze dag hetzelfde.
nadat papa thuis komt krijgt Nathan zijn groentehapje.
Na het hapje lekker douchen met papa en mama geeft Nathan een massage.
Uiteindelijk gaan we met zijn drietjes op bed liggen en spelen we wat...Nathan laat zijn laatste tricks zien(billetjes omhoog wippen en nog een keer wanner hij applaus krijgt..)

Nog even aan de borst en slapen maar.
Een muziek maantje met muziek en een lampje gaan aan,Nathan roept een paar keer in protest wanneer we de kamer verlaten en .....stilte.....

Na zo'n 3 รก 4 uurtjes nog effe wakker worden voor een papfles en slapen maar tot vroeg in de ochtend.

Mooie routine toch?

heerlijk genieten met zijn drietjes,heerlijk manier om de dag af te sluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten