woensdag 4 augustus 2010

zorgboerderij voor jan..

Nog steeds hebben we Jan,de zwarte kat overgenomen van een bejaarde dame uit de heemhaven die niet meer voor hem zorgen kon.
Jan wil naar buiten...nog steeds zit hij iedere avond voor de buitendeur te miauwen.
(al 2 keer is hij ontsnapt)
Verder heeft hij opnieuw ontdekt dat je ook náást de kattenbak kunt plassen...ookal heb ik een enorme jumbo bak aangeschaft.

Straks gaat Nathan er op zijn knietjes op uit en zit ik niet te wachten op die viezigheid en ik dweil al iedere dag...
Dus ben ik gaan zoeken op het internet naar een zorgboerderij en wat een mazzel op een web-site waar je vraag en aanbod kunt plaatsten was er iemand op zoek naar poezen en katten voor op de boerderij.
Het gaat om een zorgboerderij ergens in brabant(maar dat vind ik niet erg,liever dat dan een asiel)en over een maand kan hij hier terecht.
Ze hebben nog wat andere katten die eerst moeten wennen en dan is hij welkom....
Wat een goed nieuws!!!!Voor ons maar ook voor Jan.
Daar kan hij heerlijk tussen de koetjes en de kalfjes tijgeren door de weilanden..helemaal top lijkt mij.

We hebben zolang als het mogelijk was voor hem gezorgd en nu lekker terug naar de vrije natuur....

1 opmerking:

  1. wat geweldig voor hem. Kan hij leren koeien te melken of geiten. Het is altijd fijn om te weten of een kat een goed tehuis krijgt.
    groetjes Paul

    BeantwoordenVerwijderen