maandag 20 september 2010

jan

Ruim een week geleden stond ik op in de ochtend en ging met gangetje..
Opeens dacht ik iemand te missen in huis.....Jan was weg.
Waarschijnlijk de avond ervoor tussen mijn benen weg geglipt naar buiten.

Buiten gezocht en een bakje eten buiten gezet voor het geval dat hij terug zou komen.
Afgelopen vrijdag haalde Michael me op van werk en we stapte de auto uit thuis....Miauw....
Ja hoor daar kwam Jan aangerend..
Ga je mee naar binnen Jan???
Ja hoor Jan ging mee naar binnen....gauw een hapje eten,het huis opnieuw verkennen en zocht een warm plekje op om bij te tanken.
Mishka en Gizmo keken hem aan alsof ze wilde zeggen"jij weer..??wat kom jij doen?"

Maar Jan liep als een trotse kater door huis...

Tot nu toe heeft hij nog niet voor de buitendeur gezeten.
Ik denk dat hij wil genieten van de luxe hier binnen.
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat hij weer naar buiten wil....
Aangezien hij de weg terug weet te vinden mag hij van mij aan de wandel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten