donderdag 9 september 2010

brak

ik voel me beroerd!
Ook deze antibiotica heeft bijwerkingen en mijn darmen en maag zijn totaal van slag.
Gelukkig gaat het met die kleine beter en heeft hij goed geslapen vannacht.
Mama viel pas om half 4 in slaap vanmorgen dus ik ben echt uitgeput.

Gisteren werd ik gebeld door de heemhaven,of ik vandaag een avonddienst wilde draaien want ze zitten omhoog....Jammer genoeg heb ik toegestemd niet wetende hoe ik me vandaag zou voelen.
maar ja niks aan te doen nu....het word doorbijten want het is gelijk de eerste van 4 op een rij.

Mijn lieve mannetje heeft vanmorgen zijn werk gebeld dat hij thuis blijft om voor die kleine te zorgen want mama trekt het even niet.
Gelukkig is het te regelen met zijn werk en dat is wel erg fijn hoor....

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt zat begin te worden dit werk in combinatie met het moederschap.
Die flexibiliteit en onregelmatigheid breekt me op met die kleine.
Ik ben minder gaan werken maar alsnog voel ik me zo ontzettend moe want die kleine is een full time baan naast mijn werk.

Ik heb geen rustmomenten meer....
Ik voel me op het moment erg in het nauw gedreven want ik moet nou eenmaal werken...maar ik trek het gewoon niet meer.
Het liefst zou ik nu gewoon mama zijn maar ja dat gaat helaas niet met onze maandelijkse kosten.

Misschien is het een tijdelijke grijze wolk en trekt hij wel weer weg....
Nu maar weer slapen!

1 opmerking:

  1. jeetje bren, je hebt het flink te pakken met dat virus. Alles komt dan ook op je af zeker nu nathan ook ziek was. Het lijkt mij ook heel lastig om met de wisselende diensten en gewenste flexibiliteit alles rond te krijgen. Maar het is je wel weer gelukt!!! Sterkte de komende dagen. Ik hoop da tje snel weer opknapt! groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen