vrijdag 2 juli 2010

niet klaar voor pap....


Mama dacht aan Nathan wel te kunnen zien dat hij wel eens wat anders zou lusten dan melk.
Ik dacht laat ik eens een flesje rijstebloempap maken voor het slapen gaan....en stiekem hoopte ik dat hij dan wat langer zou doorslapen..zucht!!!
Dus alles klaar gezet zodat ik het alleen nog hoefde op te warmen als meneertje wakker zou worden rond een uurtje of 10.
Alleen meneertje is gewend om wanneer hij wakker is en wil drinken meteen aan de borst zijn fix te krijgen en nu moest mama eerst nog wat opwarmen dus....dat was brullen.
Eindelijk papje klaar,speen in zijn mond en.........nog harder brullen!!!!
Ja maar...het is met vanillesmaak..is toch lekker??
NEEEE....Is helemaal niet lekker....ik wil boobies!!!!!!!!!
Arm kind helemaal overstuur om vervolgens gewoon aan mijn borst snikkend in slaap te vallen.

Dus het word gewoon weer 2x eruit vannacht(als ik geluk heb).....Tja het komt van zelf wel een keertje dat ik ook eens door kan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten