dinsdag 20 juli 2010

Kraamtijd voorbij..


Morgen is mijn laatste vrije dag en ga Donderdag weer werken.
Wat is de tijd toch snel gegaan en wat heb ik er van genoten!

Ik ga met een dubbel gevoel weer terug naar de werkvloer.
Het is fijn om weer onder de mensen te zijn en deel uit te maken van de maatschappij.
Maar het is ook moeilijk om weg te gaan van mijn kleine man en wat zal ik hem missen.

Ik zal met weemoed terug denken aan mijn kraamtijd want het is toch wel erg bijzonder hoor.
je eerste kindje...de geboorte,de eerste week alles nieuw en alle veranderingen die je leven op zijn kop zetten.
Ondanks een pittige zwangerschap en zware bevalling,een ervaring die ik met geen ander heb willen ruilen....

Nu ruil ik het huismama zijn in voor werkende mama zijn en dat zal niet altijd meevallen.
4 maanden geleden had ik niet gedacht dat ik nu nog zou borstvoeden.
Nu wil ik het graag doorzetten wat betekend dat ik op mijn werk moet gaan kolven.
Ben erg benieuwd hoe dit zal gaan....
Ik zal tijd moeten maken om dit te doen en dat zal soms lastig zijn met mijn werk.
Ik ken mijn rechten maar toch heb je maar 8 uur in een bomvolle chaotische werkdag.

Mama zijn en je huisje schoon houden is tot nu toe een uitdaging geweest maar nu komt er ook nog een werkdag bij...pffff.....Zal toch moeten leren de rommel af te toe te negeren ben ik bang hahaha....

Ja ik kijk naar nathan en zie hoe snel hij groeit...aan de ene kant zou ik de tijd willen stoppen maar aan de andere kant kijk ik iedere dag weer uit naar een nieuwe ontwikkeling die me nog meer van hem doet houden dan ik nu al doe.

wat is het toch mooi om mama te mogen zijn!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten