donderdag 25 februari 2010

rare dag

Vandaag is een rare dag.
Precies een jaar geleden stortte het vliegtuig van turkisch airlines neer op schiphol.
Zul je denken"wat heb je daar dan mee?"
Hoe erg dat ook was eigenlijk niet zoveel.
Maar precies een jaar geleden op die grauwe,regenachtige dag in februari was ook de dag dat ik met spoed geopereerd werd in het spaarne ziekenhuis.
Mijn eileider werd verwijderd i.v.m een EUG,mijn zoveelste verdriet in die periode.
Het hele ziekenhuis in rep en roer en in de ban van die vliegramp....bij mij speelde er iets heel anders.

Nu een jaar later zit ik hier hoogzwanger,met verlof op de bank.
Vol verwachting klopt ons hart...wachtend op onze zoon.
Wat een raar jaar en wat is het snel gegaan.

Verdriet heeft plaats gemaakt voor geluk.
Toch zal ik die ellende nooit vergeten.Wel verzacht de komst van dit kindje de pijn dat wij geleden hebben.
Ik sta er effe bij stil,maar niet te lang...Er komt een mooie tijd aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten