maandag 22 februari 2010

piekeren

Hoe kan het ook anders......Kwart voor 2 in de nacht en ik ben....WAKKER!!!
Klaarwakker zelfs.
Mike ligt heerlijk naast me te snurken en ik draai maar van mijn ene zij op mijn andere maar geen van twee liggen lekker en ik begin te denken...
Ik kijk op de klok en zie hoe vroeg het nog is en nu kan ik helemaal niet meer slapen.
Die kleine is ook wakker en schopt en duwt in mijn buik,alsof hij weet dat mama niet kan slapen.
Als mama wakker is dan blijf ik ook wakker,hahaha....

Ik doe mijn vest aan en mijn sokken en loop naar beneden en ja hoor..ik zie dat er een kat heerlijk geslapen heeft in de box die al klaar staat in de huiskamer.
Dat word nog wat straks....
Ik weet precies welke van de drie het is geweest,Gizmo...niet de slimste en na al tig keer gewaarschuwd te hebben kijkt ze me nog steeds met zo'n ??blik aan terwijl ze op het punt staat weer haar plekje te veroveren.
In 10 minuten tijd heb ik haar al 3x weggestuurd.Het is natuurlijk ook een heerlijk en vooral nieuw plekje om te slapen.
Hopelijk vind ze het na de geboorte van die kleine niet meer zo interessant.(net weer weggestuurd..zucht)

Het lijkt wel een sport te worden..wie het het langst volhoud en ik ben bang dat zij gaat winnen.
Ze zit nu op de grond en kijkt vol verlangen naar dat plekje..af een toe werpt ze een blik mijn kant op...kijkt ze nog??

Kijk en hier lig ik dan s'nachts over te piekeren..stom he?
Hierover en o,ja..over de maxi-cosi die nog steeds niet geleverd is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten