donderdag 2 december 2010

koud


Oooooohhhhh brrrrr wat is het toch koud!!!!!

Het word bij mij in huis de laatste paar dagen niet warmer dan 19 graden.....

Mijn verwarming werk niet zoals het hoort dus Michael gaat morgen aan de bak want dit is gewoon niet leuk meer.

Die kleine heeft ijshandjes en voetjes(ik ook trouwens).
het mannetje is helemaal niet in zijn hum natuurlijk(al zou je dat op deze foto niet zeggen hahaaha) want het is gewoon onbehagelijk hier.
En dan nog naar buiten moeten en 's avonds laat nog naar huis vanuit werk..brrrrrr natuurlijk is het dan op zijn koudst....lekker op het perron staan verkleumen.
Niet echt lekker,van mij hoeft dit niet.

kom je dan nog thuis in een warm huis dan is dat nog een warm welkom maar helaas......ook dat gaat niet door.
Morgen als Michael aan de verwarming gaat werken dan ga ik maar naar mijn moeder met die kleine want dan moet de verwarming helemaal uit.
dan is het hier in no time 15 graden in huis.......

Hopelijk zitten we het weekend weer warm!koud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten