woensdag 24 november 2010

loslaten

Ze zeggen dat je van je kinderen veel kunt leren en dat is zeker zo.
Ik besef dat nu beter dan ooit en dat is maar goed ook want ik had nog wel wat verbeter puntjes haahhaha....

Wat je leert is geduld hebben,onvoorwaardelijke liefde maar vooral loslaten van die allesoverheersende controle...

ja iedereen die me een beetje kent weet wat voor controle freak ik ben en ik loop het liefst de hele dag met een stofdoek overal achteraan.
stofzuig en dweil iedere dag...en dat zal ook wel zo blijven maar nu ik zo'n klein knoeipotje heb leer je toch wel gewoon te genieten met je handjes op je rug.
En dat is moeilijk kan ik je wel vertellen.

Als dan mijn tafel,vloer en kindje onder de prut zit dan moet ik me echt beheersen.
Ik zie dat hij er van geniet en i.p.v mijn handen uit de mauwen te steken om schoon te maken pak ik mijn camera en bekijk het vanuit een andere kant.....

Ben niet alleen trots op mijn mannetje....maar ook wel een beetje op mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten