woensdag 17 november 2010

BHV kreukels

2 weken geleden had ik mijn tweede gedeelte van mijn cursus BHV.
Wat heb ik geleerd???
Uhhh dat vallen pijn doet.....dat je denkt dat je in het arbo gebouw veilig zit maar dat vies tegenvalt en dat zo'n knie verdomd lang pijn blijft doen....

ja,ja het was een leerzame dag!!!

Wie gaat er uitgerekend tijdens BHV op haar giegeltje in het toeziend oog van 12 mede-BHV-pineuten???/
Moi natuurlijk.Het zal weer eens niet.
Als er iemand is die zich voor lul kan zetten ben ik het wel.Is het niet midden op de trambaan dan is het wel in het arbo kantoor.

Ik moet zeggen dat die deuk in mijn knie nog steeds zeer doet.Niet met lopen maar wel wanneer ik het aanraak,benen over elkaar doe of op mijn knieƫn zit(nou doe ik dat niet zovaak)

Ben benieuwd of het over is tegen de tijd dat ik voor herhaling weer langs mag komen.
Misschien verkreukel ik dan een ander ledemaat..???

2 opmerkingen:

  1. gelukkig kon je wel meteen ge-bhv't worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook van alle markten thuis: zelf Lotus op de BHV.Je krijgt het wel druk zo

    BeantwoordenVerwijderen