maandag 22 november 2010

waar blijft de tijd?


Ineens gaat het snel.
Er word in de handjes geklapt wanneer we "klap eens in je handjes"zingen....Hij vind het heel stoer van zichzelf volgens mij en grijns telkens als hij het doet.
Op de grond draait hij als een dolle rondjes op zijn buik....af en toe lukt het hem om vooruit te komen maar dit word stevig geoefend.
Niks is veilig en alles dat in zijn bereik is word onderworpen aan een grondig onderzoek.
De stoelen schuiven over de grond en af en toe is het alsof er een aapje aan vast zit geklemd.
Zijn speelgoed krijgt een tweede ronde en alles word opnieuw bekeken.
Wat vorige week niet leuk was,is nu helemaal geweldig..we snappen het eindelijk.

We eten brood,koekjes en zelfs een pannenkoek is niet meer veilig op tafel.
Als we in de camera kijken moeten we lachen.
Eerst denk je dat is toeval maar telkens als je met het kastje voor hem staat en hij ziet het lampje van de flitser krijgen we grootste en tevens nepste,nagemaakte grijns...hahahaha...
Hij vind het steeds leuker om in het middelpunt van de belangstelling te staan...ook bij vreemde mensen gek genoeg.
In een restaurant gluurt hij langs me heen om de tafel achter me te entertainen.....
Hij zwaait iedereen gedag en ontvangt alle OOoohhhs en Aaahhhhss.....

ja al 8 maanden is hij bijna...we gaan richting een jaar.ik vind het onverstelbaar hoe snel de tijd gaat.
Ik kan me niet herinneren dat de tijd ooit zo snel ging....
Ik leef een cliché en i am loving it!!!!

1 opmerking:

  1. lkinkt alsof hij groeit en bloeit als kool! Leuk om te lezen dat het zo goed met hem gaat (en daarmee ook met jullie:) groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen