zaterdag 18 december 2010

Sneeuw

Vandaag heb ik een date met mijn man.
Eerst zouden we ons nieuwe bed ophalen bij Ikea,deze in elkaar sleutelen en vanmiddag die kleine naar oma en opa brengen zodat wij lekker uit eten kunnen.

Ik heb zo'n voor gevoel dat de dag anders zal gaan verlopen aangezien er een enorm pak sneeuw ligt en er voor vanavond nog een enorm pak voorspeld is.

we hebben een tafel gereserveerd bij koetjes en kalfjes in haarlem maar als het er zo uitziet rijden de treinen geeneens meer later op de dag en valt ons etentje in het water(nou ja zeg maar sneeuw haha)

Dan word het toch de plaatselijke chinees.
Dan pakken we onze moonboots uit de kast en trekken we Hillegom wel in.
Niet zo romantisch maar ja wat doe je er aan?

Dat bed word ook nog lachen...
2 kreupelen die een bed naar boven moeten tillen...nou ik zie het niet gebeuren.
Nog beter gezegd...ik begin er geeneens aan...ik lijk wel gek.
Dan hopen we maar dat hij op voorraad is want volgens de computer hebben ze hem niet meer en volgens de telefoon wel dus wie o wie heeft er gelijk???

Dit soort dingen lopen altijd minder soepel dan gedacht dus ik ben voor bereid.....
De spanning is te snijden hier in huize Higson!!!
.

1 opmerking: