woensdag 9 juni 2010

lekker regelen

Wat dag vandaag...
aangezien nathan groeit als kool heeft hij constant van die heerlijke regeldagen.
van die dagen waarvan veel borstvoedinggevende moeders zeggen dat ze daar lekker een dagje voor uittrekken om gezellig te "regelen".....
ben ik nou zo'n beroerde moeder dat ik dat helemaal niet zo gezellig vind???
Tuurlijk kan de borst geven iets intiems en gezelligs hebben,maar de hele nacht en dag een hongerig jongetje aan je borst hangen,geen tijd hebben om zelf te eten,te drinken,te plassen.....Ik weet het niet hoor maar ik vind dat helemaal niet zo gezellig.

Ik google me gek om te zien of ik de enige ben en voel me nog ongelukkiger.
wie heeft al die informatie verzonnen?
regeldag???Zeg maar gerust dagen....hoezo om de 2 uur voeden?Zeg maar gerust constant.
Ik kan hem net zo goed met klitterband aan mijn tiet vastplakken...
Ik voel me zo langzamerhand een leeggezogen,opgedroogde melk unie koe.

Dan heb je er ruim 20 uur opzitten en dan moet hij naar bed.
De hele dag heeft hij niet geslapen omdat hij alleen maar met eten bezig was.
Nou ik kan je wel vertellen een baby die de hele dag niet geslapen heeft is niet zo gezellig als hij naar bed moet.
dat betekend een uur lang krijzen...Dikke tranen en spastische bewegingen.
natuurlijk uitgerekend vannavond is Mike naar een concert en mag mama ook dit alleen oplossen.
Denk je dat hij eindelijk slaapt laat hij dat speentje weer uit zijn mond vallen dus......krijsen!!!
Ben blij wanneer hij zijn armpjes en beentjes beter onder controle heeft en zelfstandig met zijn handjes of desnoods zijn voetjes dat speentje terug in zijn mond kan stoppen.

Volgens mij klink ik nu helemaal als een beroerde moeder maar ja dat heb je gewoon na zo'n dag.
En dan maar zeggen...oh zo gezellig zo'n regeldag.
Pak ik lekker wat lekkers,een goed boek,ga lekker in de slaapkamer liggen en mag Jip zo vaak als hij wil drinken....gezellig...BLEHH!!!!!!
Wat een geiten wollen sokken onzin !!!!....Aaaahhh lekker hoor effe zeiken.

1 opmerking:

  1. in die boekjes enz staat het allemaal zo roze wolkerig. Nou dat is echt niet zo. Natuurlijk is je ventje superlief/leuk/schattig enz maar dit soort dagen of wanneer ze heel veel huilen is helemaal niet leuk en daar mag je best even lekker over zeiken.

    BeantwoordenVerwijderen