donderdag 3 juni 2010

huil uurtje

Mijn lieve nathan heeft nu iedere avond een huiluur.
Zo grappig....zo vrolijk hij is op het ene moment hoe hysterisch is hij een minuut later en dat voor een uur lang tot dat hij in slaap valt.
vandaag was dat van kwart over 7 tot kwart over 8.
mama gaat dan op het bed zitten naast het ledikantje en laat mijn mannetje huilen.
zo af en toe wanneer hij even op adem moet komen(ja want daar word je moe van..)dan aai ik hem over zijn bolletje en stop dan stiekem de speen erin..hahaha...
Niet omdat mama het niet meer kan aanhoren maar omdat mama weet dat hij dan even tot rust komt en in slaap begint te vallen.
Natuurlijk lukt dit niet meteen maar we gaan net zolang door totdat ik hem al aaiend over zijn bolletje in slaap geholpen heb.
Dit hele proces duurt om precies te zijn 1 uur.

Dan hoor je hem de hele avond niet meer en gaan we gewoon de nacht weer in als altijd.

Hij moet gewoon al die prikkels van de dag verwerken en eruit janken.

En als mama het even niet meer ziet zitten dan doet papa het want papa doet dat geweldig!!
Papa is de rust zelf en volgens mij de liefste papa die een jongetje maar wensen kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten